top of page

Партизанське минуле…

11 листопада 2015 року світова спільнота відзначила День пам’яті полеглих у Першій та Другій світовій війнах. Учні нашої гімназії не залишились осторонь від цієї події, вони відвідали музей Партизанської слави у школі №111 Дарницького району. З великим зацікавленням та занепокоєнням гімназисти 6-Б класу слухали розповіді про героїзм партизанів у роки Другої світової війни, які ризикуючи власним життям воювали в тилу ворога. Ось які враження школярів після екскурсії: Розбицький Іван: «Коли ми були в музеї Партизанської слави, ми побачили експозиції, які допомогли уявити в яких умовах жили і воювали партизани. Мені було цікаво і я багато чого для себе зрозумів». Ципан Анжела : «Мені дуже сподобався музей ім. С.А. Ковпака школ №111. Я дізналася, що С.А. Ковпак очолював партизанське з’єднання в роки Другої світової війни. Нам розповіли, що партизани – це люди, які воювали в тилу ворога. З 22 червня 1941 року окупанти швидкими темпами захоплювали територію України. Населення України залишилося один на один з ворогом. Партизани були народними месниками. Я не уявляю, щоб було, якби ми не перемогли». Шостак Аліса : «Були в музеї. Дуже здивована, що не про всі партизанські з’єднання зараз відомо, бо їх життя не збереглося на світлинах так, як життя партизанського загону Ковпака. Цьому загону пощастило тому, що в ньому служив видатний фотограф Давідзон Яків Борисович. Ось як!».


bottom of page